niedziela, 5 października 2014

IV.085













Tymek i Rolex dzielą mieszkanie na warszawskiej Ochocie ze swoją opiekunką Karoliną.

Tak Karolina opowiada o swoich podopiecznych:

Tymek ma obecnie ponad 11 lat. Jako małe kocię został podrzucony ze swoim bratem do zaprzyjaźnionej lecznicy, w której wtedy pracowała moja ciocia.  Czym prędzej powiadomiła moją  mamę, że takie cudne maleństwa są do oddania i tak jeden z braci wylądował u mnie, a drugi został u pani doktor z tejże lecznicy. Ja w tym czasie miałam jeszcze innego kota - dużego, dostojnego czarnulka, który niestety zmarł w 2011 r. w wieku około 17 lat. Tymek dorastał więc pod czujnym i bursztynowym okiem kota Tosia.

Natomiast Rolex jest kotem znanym już nieco w Internecie i pochodzi z domu tymczasowego NaDrapaku. Rolexik został zabrany od mamy, jako malutkie kocię przez dzieciaki bawiące się na podwórku. Całe szczęście ktoś rozsądny zobaczył, co się dzieje i odebrał kotka dzieciakom. Ów dobry człowiek okazał się znajomym Dagmary prowadzącej właśnie NaDrapaku i tak szczęśliwym trafem Roluś trafił w najlepsze z możliwych rąk. Przy odrobinie szczęścia i ogromnym zaangażowaniu Dagmary kotka udało się uratować i odchować.  A później, w lipcu 2013 r. kiciuś trafił do mnie. Wcześniej zdążył mnie całkowicie zachwycić swoim urokiem na filmikach, które Dagmara publikowała w Internecie.
Martwiłam się jak Tymek zniesie „dokocenie”, ale mały Rolex natychmiast podporządkował sobie wiekowego Tymka

Tymek ma cudowny charakter i jest bardzo łagodny i cierpliwy. Cudownie przyjął Rolexa kiedy ten dołączył do naszej rodziny.
Rolex zaś jest sznurkojadem i łobuziakiem, dlatego wszystko, co podłużne musi być przed nim pochowane. Ten pieszczoch uwielbia mnie budzić o 4 rano tylko po to żeby się przytulić. Z wielką pasją topi w misce z wodą wszystkie swoje zabawki i ponad wszystko kocha swojego pluszowego szczurka.

2 komentarze:

Dziękujemy!
Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez administratorów strony.