poniedziałek, 2 września 2013

III.002









Joanna Walder - "Od dziecka moim marzeniem była pomoc zwierzętom. Jak każde dziecko znosiłam do domu biedne, pokrzywdzone psiaki, kociaki... Z wiekiem mi nie przeszło Nadal chcę pomagać! Teraz już bardziej efektywniej. Jestem miłośniczką kotów, mieszkają ze mną dwie kotki Tosia (kotka adoptowana ze schroniska, miała chorą łapkę) i Sisi (przywieziona z interwencji wychudzona, kotna bida) każda po przejściach. Zawsze dodatkowo mieszka z Nami jakiś koci tymczasik, w chwili obecnej jest to Sasetek, kocurek wyrwany z obozu dla zwierząt jakim są Wojtyszki oraz 2 podrostki Mała Mi i Gapik pod swoją opieką mam też kilkanaście kotów wolno bytujących. Jako były pracownik schroniska dla zwierząt, głównie opiekun kotów, wiele nauczyłam się o tych wspaniałych czworonogach. Na tym jednak nie poprzestaje, kształce się dalej aby móc jak najlepiej pomagać kociastym i nie tylko. Dzięki szkole Silva-Lupus miałam możliwość ukończyć seminarium Pierwszej Pomocy Weterynaryjnej i jestem w trakcie kursu Zoofizjoterapii, jestem też od niedawna Ratownikiem Weterynaryjnym. Dodatkowo dzięki uprzejmości właścicieli gdyńskiej przychodni weterynaryjnej "Zwierzyniec" mogę podnosić swoje kwalifikacje jako pomoc weterynaryjna w tejże przychodni. W Fundacji moim głównym zajęciem są koty To te zwierzaki chcę poznać bliżej i im głównie pomagać"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy!
Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez administratorów strony.