niedziela, 30 listopada 2014

INSPIRACJE.005

Koty zawsze były dla mnie inspiracją i od wczesnego dzieciństwa zbierałam przedmioty z ich wizerunkiem. Jednak kocie przedmioty zaczęłam sama tworzyć, kiedy zamieszkali ze mną Lucek i Gacek, moje dwa kocurki. Kiedy człowiek na co dzień obserwuje kocie piękno to nie ma możliwości, żeby nie wpływało ono na wyobraźnię i twórczość. 
I tak powstał KOTland, gdzie tworzę torby z kocimi motywami i portretuję koty na różne sposoby.



Jednak zdarza się, że nie tylko koty występują w moich pracach. Moją inspiracją bywały również psy, konie a nawet kury.



Ostatnio kot zagościł u mnie nie tylko na malowanych torbach, ale również na starym krześle, które odnowiłam. Długo zastanawiałam się w jakim stylu odrestaurować ten mebel i dopiero wtedy, kiedy postanowiłam namalować na nim portret mojego Gacka wszystko inne nabrało właściwego koloru i kształtu, układając się w całość. Jak widać jestem skazana na kocią twórczość.


Wszystkie tworzone przeze mnie przedmioty są testowane na zwierzętach (tak, tak to nie błąd!) i wykonane pod ich czujną kontrolą. Sami zobaczcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy!
Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez administratorów strony.