poniedziałek, 24 listopada 2014

INSPIRACJE.004







Pamiętacie wpis Natalii o domu Karoliny [IV.055]?
Tym razem Karolina opowie Wam o tym jak wielką inspiracją koty są dla jej działań twórczych.
Karolina Bojakowska-Radwan stworzyła pracownię Skadia Art, jej prace możecie nie tylko oglądać, ale i kupować. Dla kocich wielbicieli to z pewnością nie lada gratka...

"Koty towarzyszą mi w pracy bez przerwy. Stanowią nie tylko mruczące wsparcie, ale i inspirację. Wychowałam się w domu, gdzie koty stanowiły zawsze członków rodziny. kiedy się urodziłam, w dom był kot, więc wychowywałam się z nim i wspólnie spędzaliśmy czas. Koty znajdują więc w mojej twórczości specjalne miejsce. Ich wizerunki maluję nawet na biżuterii. 

Na fotografiach widać, jak standardowo wygląda praca w Skandia Art. W pracowni nigdy nie jestem sama. I tak jak towarzystwo ludzi w procesie twórczym przeszkadza mi - asysta dwóch futrzastych ancymonów w ogóle nie zawadza. No, może tylko wtedy, gdy zbyt mocno nadgryzą mi pędzle."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy!
Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez administratorów strony.